Thursday, January 27, 2011

wah..wah..sakit hati+lega hati

Elo elo..
bengang la aku sejak menjak nie..
aku dah lama nk update blog..
setiap kali aku nk update je..
laptop aku kna strokes..
bukan sekali dua..
kira memang tiap-tiap kali la..
dah brapa kali aku tulis post..
last-last terpadam..
dah bengang..
aku da malas nk tulis idea tue..
aku nk cita sal lain lak..
Pasal apa??
haha..
kalau aku cita..
jangan gelak plak..
kang aku pun gelak..
hahahaha..
mcm nie..
aku baru je break dengan awek aku..
sedih kn..
huhu..
yang tak bestnya..
tup.tup..
lepas break..
aku saja la skodeng FB dia..
terkejut monyet gak la..
tgk-tgk dia in relationship ..
kalu dgn bapak dia xpea la..
aku tak kisah..
nie dgn bekas kekasih lama dia..
haha..
dalam hati aku..
memang dah agak..
nie la plan dia selama nie..
patot la asyik wat perangai jea..
rupanya ada udang di sebalik mee kan..
last kali..
akhirnya dia remove aku dari segala bentuk social network..
ala..
aku tak kisah..a
aku memang nk remove ko pun..
ko tak payah nk lari la..
aku da tahu semua rahsia ko..
ko tue memang pompuan lupa diri..
bajet bagus ..
nk pakwe stylo konon..


Last...
aku harap ko bahagia la dengan kekasih ko tue..
lepas nie jangan dok ngada2 nk heboh pasal kisah ko ..
aku tak nak nampak..
aku tak nak dengar..
aku tak nak tahu..
semua pasal KAU!!!..

LIKE HELL I WANNA KNOW!!!!! 

11 comments:

  1. haha. relex la bro biasa la tu.
    nama pun perempuan pelik-pelik je.
    Tak pa bro, wat tak tau je. :D
    Jauh lagi nak jalan ni bro.
    Cari lain je lah.
    Senyum je :D

    "Some people, are meant to fall in love with each other, But not meant to be together."

    -muse-

    ReplyDelete
  2. haha..
    aku tak tahu nape...
    aku baca ayat ko mmg bagi motivasi kat aku la..
    tue la..
    perjalanan masih lagi jauh..
    tak tahu brapa banyak lg tol yg aku nk kena redah..
    harap2 jumpa tollgate girl yg memahami aku..
    hahaha

    ReplyDelete
  3. ok.pompuan 2 mmg damn.
    biar dy.
    follow u back =)

    ReplyDelete
  4. haha. Nanti banyak lagi tol yang kau lalu.
    kau, relex je. Set target higher.
    Jauh lagi nak jalan bro. Hidup baru panjang bulu mata je bro. haha.
    Satu je aku leh cakap. Buang je. biar kan je haha.

    -muse-

    ReplyDelete
  5. aku da buang da semua tue..
    lgpun dia da remove aku kn dari hidup dia..
    tp yang aku nk tergelak..
    lepas aku tulis entry nie...
    dia msg aku..
    sound2 pe ntah..
    blog aku..
    suka ati aku la nk luah pe pown..
    hahahah
    thanx bro

    ReplyDelete
  6. haha. Biasa la tu bro. haha.
    Relex je. aku dah rasa dah . Bila kau cakap mcm tu
    wat aku tegelak je. "Macam penah aku lalu tapi dimana ya" hahaha.
    Kau cool je. Senyum je. haha.
    Itu aku suka, blog kau kau punya pasal la nak tulis apa.
    haha. -Freedom of speech.

    -muse-

    ReplyDelete
  7. at least aku tahu dia still stalker aku..
    hahahaha

    ReplyDelete
  8. la....sedey aku dengar..
    tkpe.. takyah couple kn senang..!
    konklusi yg padat dan jitu...

    ReplyDelete
  9. ceewah,,
    hg pon sama la..
    owh..
    g dating dgn boy ek??
    sapa boy tue?>>
    huhu

    ReplyDelete