Tuesday, February 8, 2011

Semester baru..rambut baru..hala tuju tetap sama..

Knock..knock..
akhirnya cuti semester aku dah berakhir..
cuti kali nie mmg banyak memori yg pahit dan manis lah..
ok..
tak nak psl cuti..
sekarang nak cerita pasal sem baru..
aku sampai-sampai kuantan je..
pergh..
muka-muka semua org mmg berubah la..
yg pasti..
rambut diorg ada macam style..
haha..

Hari mendaftar..
bangun-bangun pagi..
terus menggigil..
bukan sebab sejuk..
tapi sebab gementar nak amik slip result..
haha..
sebab tak nak sesak time pergi daftar..
aku rancang g lewat sikit..
ingat kan tak ramai org..
hahaha..
rupanya lagi ramai..
semua orang berfikir macam yang aku fikir kot..
tunggu puya tunggu..
akhirnya sampai giliran aku..
time nak amik result..
lecturer bertugas tue pulak buat suspen..
lagi la aku gementar..

Tengok result..
pointer aku merosot sikit..
tapi lebih baik dari jangkaan aku...
lega hati aku..
pagi tue..
senyum aku memang lain dari yang lain..
haha..

Last..
esok (9 Februari 2011)
hari pertama semester aku..
memang aku tak bersedia..
tapi aku gagahkan jea la..
haha..
lagipun nak tengok muka-muka yang dah lama tak nampak..


So..   
nantikan kisah hari pertama semester aku nie..
 

"Turun naik perjalanan aku..destinasi aku tetap sama"
 

No comments:

Post a Comment